Статтю присвячено проблемі формування готовності майбутніх соціальних працівників бо організації волонтер¬ської діяльності учнівської молоді. Визначено зміст поняття "організаційно-педагогічні умови ". На основі теоретико- методологічного аналізу основ професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, а також особливостей орга¬нізації волонтерської діяльності учнівської молоді виділено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді: формування позитивної мотивації та стійких пізнавальних інтересів студентів щодо організації волонтерської діяльності учнівської молоді, формування системи знань, умінь та навичок, необхідних майбутнім соціальним працівникам для ефективної організа¬ції волонтерської діяльності учнівської молоді, створення практико зорієнтованого середовища у навчальному закладі, спрямованого на залучення майбутніх соціальних працівників до активної волонтерської діяльності.
1. Андрущенко В. П. Світанок Європи: проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття: моно¬графія. Київ: Знання України, 2015. 1099 с.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. І донов.) І Уклад, і гол. ред. В. Т. Бусел. Київ; Ірпінь: ВТФ “Перун". 2005. 1728 с.
Видавець:
НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. И. ДРАГОМАНОВА
Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови, готовність, професійна підготовка, формування, волонтерська діяльність, волонтерство, соціальні працівники, учнівська молодь