У статті описано процес розробки моделі структури кадрового забезпечення виховної системи
освітньо-реабілітаційного закладу. Для цього автором було розкрито суть концепту «кадрове
забезпечення», здійснено теоретичний аналіз проблеми визначення структури кадрового забезпечення у
науковій літературі. На основі отриманої інформації було розроблено модель структури кадрового
забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу, яка включає такі компоненти: цільовий,
функціональний, організаційний. Автором розкрито зміст кожного із компонентів. Сформульовані компоненти
дозволять підібрати діагностичний інструментарій щодо визначення якості кадрового забезпечення
функціонування виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу.
Назва
МОДЕЛЬ СТРУКТУРИ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
1. Баранов, Д., Садова, Н. (2009). Сучасні відділи кадрів та можливість їх інтеграції в HR-департаменти. Праця і
закон, 8, 8–11. 2. Бодров, В. А. (2000). Информационный стресс. (Учебное пособие). Москва : ПЕР СЭ.
3. Дивак, М. М. (2012). Адміністративно-правові засади управління якістю кадрового забезпечення органів
внутрішніх справ. (Дис. канд. юрид. наук). Харків. 4. Дубич, К. В. (2014). Сучасний стан, проблеми та шляхи
удосконалення кадрового забезпечення надання соціальних послуг в Україні. Державне управління :
удосконалення та розвиток, 12. Режим доступу : http ://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2014_12_7 (дата звернення :
05.12.2019). 5. Кагановська, Т. Є. (2010). Кадрове забезпечення державного управління в Україні. (Монографія).
Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна. 6. Кагановська, Т. Є. (2008). Сутність та завдання кадрового забезпечення як
засобу сприяння функціонуванню держави та її органів. Форум права, 1, 215–220.
Видавець:
НАУКОВИЙ ЧАСОПИС Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Ключові слова:
освітньо-реабілітаційний заклад, виховна система, діти з обмеженими можливостями здоров’я, кадри, кадрове забезпечення, система кадрового забезпечення, виховний процес