Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ОСВІТНЬО-СОЦІАЛІЗАЦІЙНА ТРАЄКТОРІЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ ПАТЕРНАХ ПЕДАГОГІКИ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
ОСВІТНЬО-СОЦІАЛІЗАЦІЙНА ТРАЄКТОРІЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ ПАТЕРНАХ ПЕДАГОГІКИ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
Однією з актуальних проблем сучасної освітньо-реабілітаційної практики є подальша
реалізація її науково-практичного потенціалу щодо забезпечення гідного і повноцінного життя
людей з обмеженими можливостями здоров’я, їхньої успішної інтеграції в суспільство як
життєво компетентних громадян. Незважаючи на значний прогрес у вирішенні цієї проблеми,
досягнутий на міжнародному рівні за останні десятиліття, фахівці констатують недостатньо
повну реалізацію прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту і всебічний
розвиток. Всесвітня доповідь ЮНЕСКО з моніторингу освіти для всіх свідчить про те, що
наявність інвалідності підвищує ймовірність маргіналізації з точки зору доступу до освіти і є в
цьому відношенні ще більшою перешкодою, ніж соціально-економічний статус сім’ї,
проживання в сільській місцевості або гендерна приналежність. Діти з інвалідністю, які
відвідують школу, з більшим ступенем імовірності стають аутсайдерами в класі і кидають
навчання
Назва
ОСВІТНЬО-СОЦІАЛІЗАЦІЙНА ТРАЄКТОРІЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ ПАТЕРНАХ ПЕДАГОГІКИ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
1. Белкин А. С. Ситуация успеха. Как ее создать : кн. для учителя. Москва :
Просвещение, 1991. 176 с.
2. Карпинский К. В. Человек как субъект жизни : монографія. Гродно : ГрГУ,
2002. 279 с.
3. Образование для всех: достижения и вызовы (2000–2015) : Всемирный доклад
ЮНЕСКО по мониторингу образования для всех / [Аарон Бенавот, Манош Антонинис, Мадлен
Барри и др.]. Париж : Издательство ЮНЕСКО, 2015. 498 с.
4. Освіта осіб з інвалідністю в Україні : тематична національна доповідь / В. М. Синьов
та ін. Чернівці : Букрек, 2010. 417 с.
5. Хансен Р., Тейлор Дж. Человек в движении / [Пер. с англ. К. К. Тарасов]. Москва :
Прогресс, 1991. 272 с.
Видавець:
ЗБІРНИК ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ VІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології «Особливі діти: освіта і соціалізація»