Home > Collections > Наукові тексти > ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
У статті розкрито роль використання інформаційно-
цифрових технологій не лише в роботі з дітьми з нормотиповим розвитком, а
й в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному
середовищі. Представлено важливість та практичну значущість сформованої у
вчителів початкової школи інформаційно-цифрової компетентності.
Визначено загальнодидактичні та специфічні інформаційно-цифрові
технології в роботі в інклюзивному середовищі, а саме: технології загального
та спеціального призначення, технології комунікаційного супроводу,
інформаційно-технологічні засоби доступу.
Проведено дослідження особливостей використання інформаційно-
цифрових технологій вчителями початкової школи в роботі з дітьми з
особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі шляхом
використання авторської карти спостереження. На підставі порівняльного
аналізу результатів сформованості інформаційно-цифрових компетентностей
вчителів початкової школи в типових класах та класах з інклюзивним
навчанням з’ясовано, що рівень сформованості інформаційно-цифрових
компетентностей у вчителів, які працюють з дітьми із особливими освітніми
потребами, значно вище, ніж у вчителів, які працюють з дітьми із
нормотиповим розвитком.
Назва
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Лупінович, С. Особливості використання інформаційно-цифрових технологій вчителями початкової школи в роботі з дітьми з особливими освітніми проблемами в інклюзивному середовищі / С. Лупінович, І. Лапшина // Věda a perspektivy. - Praha, České republika, 2022. - № 10(17). - S.102-114.
Видавець:
Věda a perspektivy
Ключові слова:
початкова школа, інклюзивне середовище, діти із особливими освітніми потребами, інформаційно-цифрові компетентності