Для України актуальною проблемою залишається соціальна
адаптація молоді до суспільно-політичного, професійно-трудового,
сімейно-побутового й культурно-дозвіллєвого життя. Згідно з
результатами порівняльного соціологічного дослідження життєвих
планів випускників інтернатних закладів й осіб, котрі не навчалися в
інтернатних закладах, зафіксовано вповільненість процесу адаптації
випускників інтернатних закладів до соціального середовища, більш
тривалий період освоєння соціального та життєвого простору,
порівняно з людьми, які не навчалися в інтернатному закладі.
Установлено, що в усіх вікових групах випускники інтернату
меншою мірою готові займатися трудовою діяльністю, ніж інші
громадяни. У віці понад 30 років проблема створення сім’ї все ще
цікавить 17 % випускників інтернатів, тоді як серед іншого населення
цього віку – 10 %. У зрілому віці менша частина випускників
інтернатів, порівняно з іншими респондентами, розвʼязує проблему
житла.
Назва
Особливості процесу адаптації випускників інтернатного закладу системи освіти до соціального середовища
Гордієнко, Н. М. Особливості процесу адаптації випускників інтернатного закладу системи освіти до соціального середовища / Н. М. Гордієнко // Соціологічні студії : науково-практичний журнал / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - 2016.- № 2(9). - С. 76-82.
Видавець:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Ключові слова:
соціальна адаптація, соціальна мобільність, інтернатний заклад, життєві плани