Home > Collections > Наукові тексти > ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГАМИ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАНЦЯМИ ТА ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДО ЖИТТЯ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГАМИ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАНЦЯМИ ТА ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДО ЖИТТЯ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
У статті проаналізовано результати соціологічного опитування педагогів
інтернатних навчальних закладів з проблем ефективності навчально-виховної роботи з
вихованцями та їхньої підготовленості до життя. З’ясовано, що педагоги
висловлюють впевненість у достатній успішності навчально-виховної роботи з
вихованцями, їхньої соціальної адаптації і соціалізації. Проте, консолідована позиція
респондентів щодо схвальної узагальненої оцінки діяльності інтернатних закладів не
узгоджується з відповідями на конкретні питання про ключові аспекти навчально-
виховної роботи, за якими можна опосередковано проаналізувати реальний стан справ
у цих закладах. Педагоги констатують дефіцит у вихованців таких важливих
особистісних якостей, як особиста відповідальність, впевненість у собі,
самостійність, наполегливість, ініціативність. Позитивно характеризує інтернатні
навчальні заклади твердження педагогів про те, що вони досить довго відстежують
життєвий шлях своїх вихованців по закінченні ними школи, а також очікування
респондентів, що більшість випускників шкіл-інтернатів вступить до вищих
навчальних закладів.
Назва
ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГАМИ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАНЦЯМИ ТА ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДО ЖИТТЯ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
Гордієнко, Н. М. Оцінювання педагогами інтернатних закладів системи освіти ефективності навчально-виховної роботи з вихованцями та їхньої підготовленості до життя (за результатами соціологічного дослідження) / Н. М. Гордієнко // Вісник Маріупольського державного університету : зб. наук. праць. - Серія: філософія, культурологія, соціологія. - 2017. - Вип. 17. - С. 131-139.
Видавець:
Маріупольський національний університет
Ключові слова:
школи-інтернати, педагоги інтернатних навчальних закладів, вихованці інтернатних навчальних закладів, реформування системи інтернатних навчальних закладів