-
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
- Back
Метадані
Опис
У статті розкрито проблему визначення педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-
реабілітаційного закладу. Для розкриття цієї проблеми автором здійснено теоретичний аналіз понять «умова»,
«педагогічна умова». Проаналізовано досвід визначення педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-
реабілітаційного закладу у зарубіжному та вітчизняному освітньому просторі. Відповідно до результатів цього
аналізу визначено комплекс педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу.
Комплекс педагогічних умов процесу розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу автор
пропонує розглянути з теоретичних позицій, обґрунтованих Хитрюк В. В., яка виділяє такі їх компоненти:
організаційно-педагогічні, змістовно-педагогічні та процесуально-педагогічні. Автором здійснено наповнення
компонентів педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Зазначено, що
визначений комплекс педагогічних умов забезпечить успішність реалізації виховної системи освітньо-
реабілітаційного закладу.
Назва
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
Ресурси за видами документів
Ресурси за розділами
Дата публікації:
Автори:
Бібліографічний опис:
1. Бовыкин, В. И. Новый менеджмент. Решение проблем управления. Повышение в десятки раз темпов роста
капитала. Москва : ЗАО «Издательство. «Экономика», 2004. 362 с.
2. Бражнич, О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи :
дис. канд. пед. наук : 13.00.07. Кривий Ріг, 2001. 238 с.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел.
Київ ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. 1728 с.
4. Галкина, О. В. Роль и место понятия «организационно-педагогические условия» в терминологическом
аппарате педагогической науки : дис. канд. пед. наук. Самара, 2009. 187 с.
5. Голубова, Г. В. Педагогічні умови розвитку обдарованості студентів. URL :
http://www.rusnauka. com/9_NND_2012/Pedagogica/2_105345. doc. htm. (дата звернення: 12.05.2019 р.).
6. Загородній, Ю. І. Педагогічні умови політичної соціалізації студентської молоді в умовах великого
промислового міста : дис. канд. пед. наук : 13.00.05. Луганськ, 2004. 201 с.
7. Ковальчук, В. А. Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в
умовах варіативності освітньо-виховних систем : дис. докт. пед. наук : 13.00.04. Житомир, 2016. 514 с.
8. Лисовская, Т. В., Сидорко, Т. В., Скивицкая, М. Е. Педагогические основы воспитания и обучения детей с
тяжёлыми множественными психофизическими нарушениями : пособие. В 2 ч. Ч. 1. Гродно : ГрГУ, 2015. 70 с.
9. Лучанінова, О. П. Виховна система вищого технічного навчального закладу : дис. докт. пед. наук : 13.00.07.
Київ, 2017. 589 с.
10. Макарова, О. Ю. Педагогическая система профессионального воспитания студентов медицинских вузов :
дис. доктора пед. наук : 13.00.08. Казань, 2014. 514 с.
11. Нечипоренко, В. В. Теоретичні і методичні засади навчально-реабілітаційної діяльності спеціального
закладу як відкритої соціально-освітньої системи: дисертація д-ра пед. наук : 13.00.03. Київ, 2013. 440 с.
12. Оптимізація виховного потенціалу позашкільного навчального закладу : колективна монографія / за
ред. О. В. Литовченко. Київ : Педагогічна думка, 2012. 192 с.
13. Педагогика / под ред. Ю. К. Бабанского. Москва : Педагогика, 1988. 432 с.
14. Пономарьова, Г. Ф. Виховання майбутнього педагога : теорія і практика : монографія. Харків : Ранок, 2014.
547 с.
15. Семейкина, Т. В. Становление воспитательной системы детского реабилитационного центра : дисс. ...
кандидата пед. наук : 13.00.01. Иркутск, 2004. 219 с.
16. Сластенин, В. А., Исаев, И. Ф., Шиянов, Е. Н. Педагогика : учеб. пособие для
студ. высш. пед. учеб. заведений. Москва : Издательский центр «Академия», 2013. 576 с.
17. Сокол, І. М. Підготовка вчителів до використання квест-технологій в системі післядипломної освіти :
дис. канд. пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2016. 284 с.
18. Философский словар / И. В. Андрущенко, О. А. Вусатюк, С. В. Линецкий, А. В. Шуба. Київ : А.С.К., 2006.
1056 с.
19. Хитрюк, В. В., Пономарёва, Е. И. Основы инклюзивного образования : учеб.-метод. комплекс. Барановичи :
РИО БарГУ, 2014. 372 с.
20. Хитрюк, В. В. Инклюзивная готовность педагогов : педагогическая система формирования : монография.
Барановичи : БарГУ, 2015. 176 с.
21. Черненко, Н. І. Педагогічні умови реалізації андрагогічного підходу у професійній підготовці робітників
морського транспорту : дис. канд. пед. наук : 13.00.04. Херсон, 2016. 282 с.
22. Чижевський, Б. Г. Організаційно-педагогічні умови становлення ліцеїв в Україні. Київ : Інститут педагогіки
АПН України. 1996. 249 с.
23. Швець, Т. А. Педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх вихователів дошкільних
навчальних закладів : дис. канд. пед. наук : 13.00.04. Херсон, 2016. 260 с.
24. Ягоднікова, В. В. Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу
загальноосвітньої школи : дис. докт. пед. наук : 13.00.07. Одеса, 2016. 526 с.
25. Яковенко, И. М. Воспитательная система вуза как компонент культурно-образовательной среды КАМГУ
имени Витуса Беринга. Вестник КРАУНЦ. Гуманитарные науки. 2009. No 2. С. 3-14.
26. Яковлева, Н. М. Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных
задач : дис. ... д-ра пед. наук. Челябинск, 1992. 403 с.
Видавець:
Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Науковий часопис. Випуск 37. Корекційна педагогіка