Розвиток системи освіти України на засадах гуманізації зумовлює підвищення уваги держави і суспільства до проблеми організації ефективного утримання та навчання соціально і фізично ослаблених дітей: дітей-сиріт, соціальних сиріт, дітей з неблагополучних сімей, дітей з особливими потребами. Важливу роль у реалізації державної політики захисту освітніх, культурних і соціальних прав дітей зазначених категорій відіграють навчальні заклади інтернатного типу. Проблематика їх роботи нині є однією з найбільш обговорюваних тем в освітньому дискурсі України у зв’язку із започаткуванням реформи, спрямованої на деінституціалізацію догляду дітей в країні.
Назва
ПРОБЛЕМА БУЛІНГУ В УЧНІВСЬКИХ КОЛЕКТИВАХ ІНТЕРНАТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ