Проаналізовано результати соціологічного опитування педагогів шкіл-інтернатів щодо ефек-
тивності функціонування системи інтернатних закладів в Україні та якості навчально-
виховної роботи у закладі, де вони працюють. Визначено основні проблеми шкіл-інтернатів:
недосконале реформування, недостатнє фінансування та ігнорування позитивних аспектів
їхньої діяльності в інформаційному просторі. Педагогами не підтримано очікувану реформу
інтернатних закладів, з огляду на її негативні наслідки: зменшення обсягу корекційної допомо-
ги дітям з особливими потребами, гальмування їх соціалізації, неготовність українських сімей
до прийняття дітей-сиріт з інтернатних закладів.
Назва
ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ З ПОГЛЯДУ ПЕДАГОГІВ (ЗА ДАНИМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
Гордієнко, Н. М. Проблеми реформування інтернатних закладів з погляду педагогів (за даними соціологічного дослідження) / Н. М. Гордієнко // Український соціум : науковий журнал. - 2017. - No 4 (63). - С.70– 83.
Видавець:
Науковий журнал "Український соціум"
Ключові слова:
школи-інтернати, педагоги інтернатних навчальних закладів, вихованці інтер- натних навчальних закладів, реформування системи інтернатних навчальних закладів