Home > Collections > Наукові тексти > ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ І ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ І ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ
Важливими складовими Державного стандарту базової і пов-
ної середньої освіти (2011 р.) є пов’язані та доволі близькі освітні
галузі «Математика» та «Природознавство» як обов’язкові складові
загальної культури. Найпершим завданням освітньої галузі «Мате-
матика» вказано «... розкриття ролі та можливостей математики
в пізнанні та описанні реальних процесів і явищ дійсності, забезпе-
чення усвідомлення математики як універсальної мови природни-
чих наук та органічної складової загальної людської культури» [31],
що є, по суті, предметом іншої освітньої галузі – «Природознавство».
Відповідно, метою освітньої галузі «Природознавство» визна-
чено формування в учнів природничо-наукової компетентності як
базової та відповідних предметних компетентностей як обов’яз-
кової складової загальної культури особистості й розвитку її твор-
чого потенціалу [31].
Назва
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ І ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ
. Абібуллаєва, Г. С. Деякі аспекти полікультурної освіти /
Г. С. Абібуллаєва // Педагогіка і психологія. — 2004. — No 3. —
С. 75–83.
2. Андрущенко, В. П. Роздуми про освіту : статті, нариси,
інтерв’ю / В. П. Андрущенко. — К. : Знання України, 2004. —
804 с.
3. Атаманчук, П. С. Задачний підхід у реформуванні фізичної
освіти / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв, О. М. Семерня //
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Засоби реалізації
сучасних технологій навчання. — Випуск 34. — Кіровоград :
РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. — 2001. — С. 9–12.
4. Атаманчук, П. С. Особливості гуманістичного супроводу
навчально-пізнавальної діяльності учнів з фізики / П. С. Ата-
манчук, Т. П. Поведа // Вісник Чернігівського державного пе-
дагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педаго-
гічні науки : збірник у 2-х т. — Випуск 36. — Т. 1. — Чернігів :
ЧДПУ, 2006. — С. 9–13.
5. Балл, Г. А. Теория учебных задач: психолого-педагогический
аспект / Г. А. Балл. — М. : Педагогика, 1990. — 184 с.
Видавець:
Наукове видання СЕРІЯ «НАУКОВА КНИГА»
Ключові слова:
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ