Home > Collections > Наукові тексти > ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПОГЛЯД ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПОГЛЯД ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ
У статті проаналізовано актуальні питання професійної підготовки психологів у вищих навчаль-
них закладах у контексті формування в них професіоналізму за вимог третього тисячоліття. Розкрито
авторське бачення педагогічного процесу, спрямованого на формування професіоналізму в майбутніх
психологів.
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПОГЛЯД ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ
1. Ананьев Б. О проблемах современного челове-
кознания / Б. Ананьев. – М. : Прогресс, 1977. – 439 с.
2. Бодалев А. Акмеология как научная дисциплина /
А. Ананьев. – М. : Российская академия управления,
1993. – 490 с.
3. Деркач А. Акмеология : [учебное пособие] /
А. Деркач, В. Зазыкин. – СПб. : Питер, 2003. – 217 с.
4. Деркач А. Акмеология: пути достижения вершин
профессионализма / А. Деркач, Н. Кузьмина. – М. :
Просвещение, 1993. – 188 с.
5. Зинченко В. Аффект и интеллект в образовании /
В. Зинченко. – М. : Тривола, 1995. – 64 с.
6. Климов Е. Гипотеза «метёлок» и развитие про-
фессии психолога / Е. Климов // Вестник МГУ. Серия
«Психология». – 1992. – No 3. – С. 3–13.
7. Климов Е. Образ мира в разнотипных професси-
ях / Е. Климов. – М. : Изд-во МГУ, 1995. – 224 с.
8. Леонтьев А. Деятельность. Сознание. Личность /
А. Леонтьев. – М. : Политиздат, 1975. – 348 с.
9. Руденко В. Цивілізаційно-культурний підхід
до запровадження Болонського процесу / В. Руденко //
Вища освіта України. – No 4. – С. 31–37
Видавець:
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Ключові слова:
формування професіоналізму, професійна підготовка психологів у ВНЗ, професіона- лізм психолога, психолог