У статті за результатами соціологічного онлайн-опитування розглядається про-
блема репутації інтернатного закладу як освітнього інституту в очах громадськості,
в даному випадку – серед користувачів інформаційної мережі «Інтернет». З’ясовано,
що в цілому репутація інтернату, як освітньої інституції, не отримує категоричних
негативних оцінок, існує баланс позитивних і негативних суджень про рівень освіти,
виховання, матеріально-технічних умов і ставлення до дітей з боку педагогічного
колективу. При порівнянні їх із загальноосвітніми школами, а також з позиції вибору
респондентами типу навчального закладу для своєї дитини репутація інтернатів зни-
жується. Водночас виявився той факт, що громадська думка не підтримує ідею повної
ліквідації інтернатних закладів системи освіти як освітньої інституції, хоча допускає
можливість передачі дітей-сиріт в сім’ї різного типу та організації їх інклюзивного
навчання за умови достатнього фінансування цих заходів.
Назва
РЕПУТАЦІЯ ІНТЕРНАТІВ ЯК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
Гордієнко, Н. М. Репутація інтернатів як навчально-виховних закладів (за результатами соціологічного дослідження) / Н. М. Гордієнко // Вісник Львівського університету. - Серія соціологічна. - 2017. - Випуск 11. - С. 88-98.
Видавець:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова:
інтернат, репутація інтернату, реформа інтернатних закладів, піар інтернатів, порівняльне дослідження