У статті розглянута проблема визначення і розвитку) особистісних освітніх результатів учнів сучасної початкової школи на основі компетентнісного підходу. Встановлено зв 'язок між ключовими компетенціями і провідними ідеями основних освітніх парадигм сучасності.
Назва
Розвиток освітніх особистісних результатів учнів сучасної початкової школи: компетентності і парадигми
Павленко, А. І. Розвиток освітніх особистісних результатів учнів сучасної початкової школи: компетентності і парадигми / А. І. Павленко // Молодь і ринок. - 2017. - № 2. - С. 13-16.
Видавець:
Дрогобицький державний педагогiчний унiверситет iменi Iвана Франка
Ключові слова:
особистісний освітній результат, початкова школа, розвиток, освітня парадигма, компетентнісний підхід