Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > СТАВЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ ДО ПРОБЛЕМ ЇХНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ (СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)
СТАВЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ ДО ПРОБЛЕМ ЇХНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ (СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)
Однією з найбільш актуальних і обговорюваних проблем реформування системи освіти України є вдосконалення роботи інтернатних закладів, призначення яких - забезпечувати гарантоване державою якісне навчання, виховання та розвиток соціально незахищених дітей: сиріт, соціальних сиріт, дітей з особливими потребами, дітей з неблагополучних сімей. Розроблений і презентований в суспільстві проект деінституціалізації догляду дітей в Україні спрямований на поступовий перехід від інституційного до сімейного догляду дитини, посилення ролі сім’ї як найкращого середовища для її розвитку .
Напередодні реформи інтернатних закладів системи освіти України зростає значення об’єктивної інформації про якість їхньої роботи. Належне інформаційне забезпечення реформи є необхідним для оцінки її своєчасності та успішності проведення. Зокрема, важливим є посилення зворотних зв’язків між управлінцями, координаторами реформи і працівниками інтернатних закладів, щоб заплановані зміни не гальмувалися через суб’єктивні причини, небажання виконавців їх проводити.
Назва
СТАВЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ ДО ПРОБЛЕМ ЇХНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ (СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)
Гордієнко, Н. М. Ставлення педагогів інтернатних закладів системи освіти України до проблем їхнього реформування (соціологічний аспект) / Н. М. Гордієнко // European political and law discourse. - 2017. - Volume 4. - Issue 3. - Р. 185-191.