Стаття присвячена стану розробленості проблеми розвитку мовлення в дітей молодшого шкіль-
ного віку із синдромом Дауна. Автори розкривають історію наукових пошуків вчених щодо синдро-
му Дауна як генетичного захворювання та психологічного розвитку цієї категорії дітей, зокрема,
мовлення. У статті окремої уваги заслуговують наукові доробки з розвитку мовлення та комунікативних
здібностей дітей із синдромом Дауна таких сучасних українських вчених, як А. Савицький та Р. Ковтун.
Автори відмічають, що в дітей із синдромом Дауна спостерігається недорозвинення багатьох психіч-
них функцій.
Назва
СТАН РОЗРОБЛЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА
1. Бочелюк В.Й., Ковтун Р.А. Психологія прояву
комунікативних здібностей дітей з особливими по-
требами: монографія для студентів спеціальності
6.030102 – психологія. Запоріжжя: КПУ, 2012. 224 с.
2. Губанов А., Губанова И. История синдрома
Дауна. URL: http://tri21.ru/history.
3. Губанов А., Губанова И. История синдрома
Дауна. Письмо редактору журнала «The Lancet». 1961
год. URL: http://tri21.ru/istoriya-sindroma-dauna-pismo-
redaktoru-zhurnala-the-lancet-1961-god.
4. Губанов А., Губанова И. История синдрома
Дауна. Этническая классификация. Англия, 1866 год
(часть 2). URL: http://tri21.ru/istoriya-sindroma-dauna-
etnicheskaya-klassifikatsiya-angliya-1866-god-chast-2.
5. Иванов В.А. Социализация детей с синдромом
Дауна: учебно-методическое пособие. Курск: Курский
гос. ун-т, 2017. 42 с.
Видавець:
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ