Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > Сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів логопедів у закладах вищої освіти України щодо застосування адаптованих фізичних вправ
Сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів логопедів у закладах вищої освіти України щодо застосування адаптованих фізичних вправ
Статтю присвячено вивченню сучасного стану професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів у закладах вищої освіти України щодо застосування адаптованих фізичних вправ. Визначено поняття «професійна підготовка», «вчитель-логопед», «адаптовані фізичні вправи». На основі думок вчених і документальної бази проаналізовано сучасні вимоги до сучасної професійної підготовки майбутніх вчителі-логопедів України, що збігаються з європейськими і світовими тенденціями. Проаналізовано освітні програми та навчальні плани спеціальності 016 Спеціальна освіта закладів вищої освіти України та проведено пілотне анкетування студентів, викладачів та вчителів-логопедів закладів освіти України.
Назва
Сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів логопедів у закладах вищої освіти України щодо застосування адаптованих фізичних вправ
Горшкова, Г. В. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів логопедів у закладах вищої освіти України щодо застосування адаптованих фізичних вправ / Г. В. Горшкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2020. – № 68, Т. 1. – С. 231–235. – DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-1.47.