Взаємодія культури і суспільства відображається на динаміці формування та
розвитку напрямів і стилів у дизайні. Складні, суперечливі та неоднозначні процеси
становлення національної самосвідомості особистості, як частини суспільства
Української держави, представляють один з пріоритетів вивчення для
мистецтвознавчої науки.
З проголошення незалежності України в 1991 році суспільство проходить свій
шлях пошуку та формування місця української нації в мистецтві дизайну. Своє
відображення ці питання мають у Постанові Кабінету Міністрів України від
20.01.1997 р. No 37 «Про першочергові заходи щодо розвитку національної системи
дизайну та ергономіки і впровадження їх досягнень у промисловому комплексі,
об’єктах житлової, виробничої і соціально-культурної сфер»; в законі України «Про
культуру» від 14.12.2010 No 2778-VI.
Назва
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ УКРАЇНИ ЗА РОКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТЬ)
1. Біловол Н. В. Національні традиції і дизайн / Н. В. Біловол // Вісник
Харківської державної академії дизайну і мистецтв. – Харків : ХДАДМ, 2002. – No 6. –
С. 256-258.
2. Гладун О. Д. Дизайн як формотворчий чинник у сучасній системі синтезу
мистецтв / Ольга Гладун // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. –
Х. : 2007, – No 4, – С. 3-12.
3. Гладун О. Д. Специфічні особливості харківської графічно-дизайнерської
школи / Ольга Гладун // Графічний дизайн: історія, сучасність та перспективи
розвитку : збірник матеріалів Харківської державної академії дизайну і мистецтв. –
Харків : ХДАДМ, 2012. – С. 17-20.
4. Гладун О. Д. Тенденції української візуально-графічної комунікації:
емоційний і змістовий аспект / Ольга Гладун // Сучасні проблеми художньої освіти в
Україні : Зб. наук. пр. / НАМ України. Ін-т проблем суч. мистецтва; – К. : Муз. Україна,
2010. – Вип. 6: Творчість та новітні технологічні аспекти мистецької освіти в Україні. –
С. 49-58.
Видавець:
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХОРТИЦЬКА НАЦІОНАЛЬНА НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНА АКАДЕМІЯ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ