У статті проаналізовано явні та латентні функції інтернатних навчальних за-
кладів у контексті теорії Е. Гідденса й пріоритетів інноваційного розвитку школи-
інтернату як відкритої соціально-освітньої системи. Запропоновані Е. Гідденсом фун-
кції школи як соціального інституту уточнено з урахуванням специфіки інтернатних
закладів і доповнено функціями підготовки вихованців до життя в соціумі, їх соціаль-
ного захисту й корекційно-реабілітаційного супроводу (явні функції), формування кон-
формізму, патерналізму, відтворення маргінальної ментальності та невротизації уч-
нів (латентні функції). Визначено пріоритетні вектори інтеграції освітнього й соціа-
льного простору в межах процесу становлення та інноваційного розвитку шкіл-
інтернатів як відкритих соціально-освітніх систем.
Назва
ЯВНІ ТА ЛАТЕНТНІ ФУНКЦІЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ ЯК ВІДКРИТОЇ СИСТЕМИ В КОНТЕКСТІ ТЕОРІЇ Е. ГІДДЕНСА
Гордієнко, Н. М. Явні та латентні функції школи-інтернату як відкритої системи в контексті теорії Е. Гідденса / Н. М. Гордієнко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : збірник наукових праць / Класичний приватний університет . – 2017. – Вип. 75. – С. 18- 25.
Видавець:
Класичний приватний університет
Ключові слова:
школи-інтернати, функції освіти, явні функції, латентні функ- ції, соціальна диференціація, школа як відкрита система.