Стаття присвячена проблемі формування
інклюзивної компетентності майбутніх
соціальних педагогів в процесі фахової під-
готовки. Окреслено реалії розвитку та
функціонування соціальних процесів у сьо-
годнішніх умовах воєнного стану, внаслідок
яких значно ширшим стає коло проблем
дитячого середовища. Це зумовлює та
прискорює розбудову інклюзивної освіти в
країні, пошук оптимальних шляхів дієвого
включення всіх дітей в освітній процес.
Зазначено, що розвиток інклюзивної освіти
актуалізує підготовку висококваліфікованих,
професійно компетентних соціальних педа-
гогів, здатних з результативністю вирішу-
вати ключові завдання інклюзивної освіти в
умовах тривожного сьогодення.
У статті здійснено спробу проаналізувати
сутність та структуру інклюзивної компе-
тентності педагогів. Виявлено обґрунту-
вання необхідності професійної підготовки
майбутніх соціальних педагогів до роботи у
закладах загальної середньої освіти з інклю-
зивним навчанням
Назва
АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Великжаніна, Д. В. Актуальні аспекти формування інклюзивної компетентності майбутніх соціальних педагогів // Д. В. Великжаніна // Іноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 47. - С. 158-165.
Видавець:
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій