Актуальність дослідження критеріально-показникової характеристики стресостійкості учнів
старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів зумовлюється тим, що сьогодні не існує єдиної
системи визначення рівня стресостійкості учнів, не визначені чіткі критерії та показники стресо-
стійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
У результаті дослідження було виділено п’ять критеріїв стресостійкості учнів старших класів
загальноосвітніх шкіл-інтернатів: особистісний, емоційний, когнітивний, мотиваційно-вольовий та
поведінковий.
Кожен критерій включає сукупність якісних показників, що розкривають зміст та надають харак-
теристику стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
Назва
ДІАГНОСТИКА СТРЕСОСТІЙКОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ
Барчі Б.В. Загальна психологія з практику-
мом : лабораторний практикум частина 2-га
з дисципліни для студентів денної та заочної
форм навчання спеціальності 053 Психологія.
Мукачево : МДУ, 2017. 51 с.
2. Водопьянова Н.Е. Психодиагностика стресса.
Санкт-Петербург : Питер, 2009. 336 с.
3. Головей Л.А., Рыбалко Е.Ф. Практикум по
возрастной психологи : учеб. пособие. Санкт-
Петербург : Речь, 2008. 688 с.
4. Дерманова И.Б. Диагностика эмоциональ-
но-нравственного развития. Санкт-Петербург :
Речь, 2002. 176 с.
5. Заика Е.В., Зимовин А.И. Методики исс-
ледования эмоциональной сферы чело-
века : учебно-методическое пособие. Харьков :
«ПромАрт», 2018. 260 с.