Актуальність дослідження критеріально-показникової характеристики стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів зумовлюється тим, що сьогодні не існує єдиної системи визначення рівня стресостійкості учнів, не визначені чіткі критерії та показники стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. У результаті дослідження було виділено п’ять критеріїв стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів: особистісний, емоційний, когнітивний, мотиваційно-вольовий та поведінковий. Кожен критерій включає сукупність якісних показників, що розкривають зміст та надають характеристику стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
Назва
Діагностика стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Кудінова, М. С. Діагностика стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова // Теорія і практика сучасної психології. – 2019 – № 2, Т. 2. – С. 68–71.