Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ЗМІСТ ТА ФОРМИ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
ЗМІСТ ТА ФОРМИ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
У науково-методичній статті розкрито значення практичної підготовки майбутніх соціальних
працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. Доведено, що особливого значення
у фаховій підготовці студентів набуває практична складова, представлена навчальними практиками
та позанавчальною діяльністю студентів. Визначено, що навчальна організаційна практика є
оптимальною для доповнення її завданнями, насиченими волонтерським змістом.
Представлено два основних напрями діяльностістудентського волонтерського центру:
просвітницький та діяльнісний. Описано програму «Волонтерська просвіта учнівської молоді».
Висвітлено особливості реалізації діяльнісного напряму функціонування студент
волонтерського центру.
Назва
ЗМІСТ ТА ФОРМИ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Богданова Е. В. Подготовка будущих социальных педагогов к волонтерской деятельности. Новосибирск :
Идеи и Идеалы, 2010. С. 27–35.
Бондаренко З. П. Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого
навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Іститут проблем виховання АПН
України. Київ, 2008. 23 с.
Гордієнко Н. М. Теоретико-методологічні засади дослідження соціального ресурсного потенціалу освітніх
закладів інтернатного типу. Науковий журнал Хортицької національної академії. Scientific Journal of
Khortytsia National Academy. (Серія: Педагогіка. Соціальна робота) : наук. журн. / [редкол. :
В. В. Нечипоренко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : Вид-во комунального закладу вищої освіти
«Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради, 2019.
Вип. 1(1). C. 178–191.
Капська А. Й. та ін. Технологізація волонтерської роботи в сучасних умовах / ред. А. Й. Капська. Державний
центр соціальних служб для молоді, Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2001.
139 с.
Карпенко О. Г. Теоретико-методологічні підходи професійної готовності фахівців до соціальної роботи.
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ: НПУ М. П. Драгоманова, 2006. В.4. С. 47–53.
(Серія 11 «Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління»)
Капська А. Й. Деякі аспекти професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників. Вісник
Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка. 2010. ғ15. С. 12 –16.
(Серія «Педагогічні науки»)
Козубовський Р. В. Підготовка майбутніх соціальних працівників до профілактики девіантної поведінки
серед учнівської молоді в процесі волонтерської практики: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 /
Терн. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2014. 20 с.
Лукашевич М. П., Семигіна Т. В. Соціальна робота (теорія і практика): навчальний посібник. Київ: ІПК
ДСЗУ, 2007. 341 с.
Видавець:
Науковий журнал Хортицької національної академії. Scientific Journal of Khortytsia National Academy (Серія: Педагогіка. Соціальна робота) Вип. 1(2)2020
Ключові слова:
майбутні соціальні працівники, практична підготовка, практика, волонтерська діяльність, учнівська молодь