Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Важливим завданням закладів вищої освіти України виступає ефективна підготовка висококваліфіко¬ваних, конкурентоспроможних та соціально активних фахівців, здатних на високому рівні здійснювати про¬фесійну діяльність. Сьогодні система соціальної освіти вимагає різнопрофільних фахівців, здатних ефек¬тивно діяти в різних напрямках та на різних рівнях соціальної роботи. Одним із важливих напрямів профе¬сійної освіти майбутніх соціальних працівників визначено формування їхньої готовності до організації во¬лонтерської діяльності учнівської молоді.
Назва
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ