-
МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
- Back
Метадані
Опис
Науково-методична стаття присвячена методиці дослідження готовності майбутніх
соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді в процесі їхньої
фахової підготовки в умовах закладів вищої освіти. Здійснено аналіз стану вивчення проблеми
використання волонтерської діяльності як засобу професійної підготовки працівників соціальної
сфери. Розглянуто дефініцію «готовність до організації волонтерської діяльності», її компонентну
структуру, виокремлені критерії та діагностичні показники. Запропоновано методику дослідження
готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської
молоді. Розкрито комплексний діагностичний інструментарій, представлений стандартизованими
тестами, опитувальниками та авторськими діагностичними розробками.
Назва
МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Ресурси за видами документів
Ресурси за розділами
Дата публікації:
Бібліографічний опис:
Богданова Е. Технологии социального проектирования в подготовке будущих социальных педагогов к
волонтерской деятельности. Вестник КГУ им. Н. А. Некрасова. 2010. Т. 16. С. 186–189.
Большая энциклопедия психологических тестов. Москва: Изд-во Эксмо, 2006. 416 с.
Бондаренко З. П. Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого
навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / Іститут проблем виховання
АПН України. Київ, 2008. 23 с.
Волковницька Т. М. Волонтерська діяльність як метод підготовки фахівців соціальної сфери. Проблеми
соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. 2012. No 1. С. 143–148.
Життєтворчі пріоритети інноваційного розвитку навчально-реабілітаційного центру [Текст]: науково-
методичне видання / Ред. кол. Г. М. Несен, І. Г. Єрмаков, В. В. Нечипоренко та ін. Запоріжжя:
Вид-во Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. 286 с.
Карпов А. В. Рефлексивность как психическое свойство и методика её диагностики. Психологический
журнал. 2003. Т. 24. No 5. С. 45–57.
Козубовський Р. В. Підготовка майбутніх соціальних працівників до профілактики девіантної поведінки
серед учнівської молоді в процесі волонтерської практики: автореф. дис. ... канд. пед. наук:
13.00.04 / Терн. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2014. 20 с.
Кокун О. М., Пішко І. О., Лозінська Н. С., Копаниця О. В. Збірник методик діагностики лідерських якостей
курсантського, сержантського та офіцерського складу: методичний посібник. Київ: НДЦ ГП ЗСУ,
2012. 433 с.
Лях Т. Л. Соціально-педагогічна діяльність студентських волонтерських груп: автореф. дис. ... канд. пед.
наук: 13.00.05 / Луган. націонал. універ. ім. Т. Шевченка. Луганськ, 2009. 22 с.
Острянко Т., Мекшун А. Дослідження впливу волонтерської діяльності на професійне становлення
майбутніх соціальних працівників в умовах закладу вищої освіти. Педагогіка формування
творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. No 70, Т. 3. С. 175–179.
Поліщук В. Роль волонтерської практики в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних
працівників. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2013. Вип. 29.
С. 153–157 (Серія: Педагогіка. Соціальна робота).
Райгородский Д. Я. Практическая психодиагностика. Методики и тесты: учебное пособие. Самара:
Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2003. 672 с.
Реан А. А. Психология и психодиагностика личности: теория, методы исследования, практикум. Санкт-
Петербург: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2006. 255 с.
Романовська Л. І. Волонтерство як засіб професійної соціалізації майбутніх соціальних працівників.
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира
Гнатюка. 2013. No 1. С. 77–82 (Серія : Педагогіка).
Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития
личности и малых групп. Москва: Изд-во Института Психотерапии, 2002. 490 с.
Червоненко К. С. Зміст та форми практичної підготовки майбутніх соціальних працівників до організації
волонтерської діяльності учнівської молоді. Науковий журнал Хортицької національної академії.
Scientific Journal of Khortytsia National Academy. (Серія: Педагогіка. Соціальна робота) : наук.
журн. / [редкол. : В. В. Нечипоренко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : Вид-во комунального
закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької
обласної ради, 2020. Вип. 1(2). C. 147–154. DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-15
Червоненко К. С. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх соціальних
працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. Збірник наукових праць
Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2019. No 17.
С. 62–64
Швець Ф. Д. Методологія і організація наукових досліджень. Навчальний посібник. Рівне: НУВГ, 2016.
151 с.
Шевенко А. М. Методичне забезпечення відбору учнівської молоді до вищих навчальних закладів
педагогічного профілю: метод. реком. Київ, 2016. 157 с.
Trumbauer Jean Morris. Sharing the Ministry: A practical guide for transforming Volunteers into Ministers.
NYC, 1995.
Видавець:
Науковий журнал Хортицької національної академії Серія: Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1(4)
Ключові слова:
майбутні соціальні працівники, волонтерська діяльність, учнівська молодь, методика, діагностичний інструментарій