Педагогіка життєтворчості особистості історично має цілісне відношення до навчання «стовпів освіти для ХХІ століття» (ЮНЕСКО, 1996) і теоретично зумовлена в Україні становленням інноваційним розвитком соціокультурних засад педагогіки, активним становленням і розвитком системи педагогічних і суміжних з нею наук: соціальної педагогіки, соціальної роботи, інклюзивної педагогіки, реабілітаційної пе-
дагогіки, корекційної педагогіки, педагогіки толерантності, філософії, психології, культурології, соціології та ін. Цінності життєдіяльності системно відображаються у інтегральній характеристиці творчості особистості.
Назва
НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ: СТАНОВЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ
Павленко, А. І. Навчання мистецтву життєтворчості: становлення теоретичних основ / А. І. Павленко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 186-189.