У науково-методичній статті встановлюється відповідність необхідної в сучасних умовах
зростання обсягів і меж наукового пізнання належної репрезентації шкали масштабів величин об’єктів
матеріального світу (ОМС) принципам і ідеям наукової освіти. Показано, що шкала масштабів вимірів
величин ОМС мікро-, нано-, макро- , мегасвіту, Всесвіту загалом є науковим і соціокультурним
феноменом із власною пізнавальною історію створення, що має бути враховано як особливість її
розуміння у науковій освіті. Доведено, що розуміння визначених у науковій освіті, як освітній моделі,
ключових принципів і «великих ідей науки» актуалізується дидактичними можливостями репрезентаціії
шкали масштабів величин ОМС.
Назва
НАУКОВА ОСВІТА І РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ МАСШТАБІВ ВЕЛИЧИН ОБ’ЄКТІВ МАТЕРІАЛЬНОГО СВІТУ
Павленко, А. І. Наукова освіта і репрезентація масштабів величин об’єктів матеріального світу / А. І. Павленко, Д. І. Леощенко // Науковий журнал Хортицької національної академії. - Серія: Педагогіка. Соціальна робота) / голов. ред. В. В. Нечипоренко. - Запоріжжя : Вид-во комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради - 2022. - Вип. 2(7). - С.27-37.
Видавець:
Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія
Ключові слова:
великі ідеї науки, величина, масштаб, наукова освіта, об’єкти матеріального світу, принципи, репрезентація, шкала масштабів