Стаття присвячена аналізу дидактичних правил проектування електронних форм відповідно до потреб інклюзивного навчання. В ході дослідження розглянута ретроспектива змін освітньої парадигми на різних етапах становлення інформаційного суспільства, теоретично обґрунтовані і сформульовані нові дидактичні принципи проектування електронних засобів навчання в умовах комп’ютеризованого освітнього процесу з інклюзивним навчанням.
Назва
Особливості дидактичного проектування електронних форм навчання в умовах інклюзивного освітнього процесу
Лупінович, С. М. Особливості дидактичного проектування електронних форм навчання в умовах інклюзивного освітнього процесу / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – 2022. – №1 (6). – С. 95–103.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
освітня реформа, нова українська школа, дидактика, засоби навчання, інклюзія, електронне навчання