Визначено місце педагогічної практики у професійній підготовці студентів спеціальності “Фізична культура
і cпорт” в умовах, наближених до діяльності вчителя із фізичної культури. Зазначено, що базами проведення прак-
тик повинні бути сучасні заклади освіти різного типу (дитячо-юнацькі центри, дитячо-юнацькі спортивні шко-
ли, заклади середньої освіти, заклади професійної (професійно-технічної) освіти, заклади вищої освіти, коледжі,
позашкільні виховні заклади), які мають необхідну навчально-матеріальну і методичну базу та кваліфіковані педа-
гогічні кадри.
З’ясовано, що у період карантину для забезпечення безперервності освітнього процесу практична підготовка здо-
бувачів вищої освіти проводиться у дистанційному режимі відповідно до рекомендацій, викладених у листі Міністер-
ства освіти і науки України та “Положень про організацію освітнього процесу у вищих закладах освіти”. Системи
електронного забезпечення навчання, де розміщуються веб-ресурси навчальних дисциплін, повинні відповідати вимо-
гам робочих програм і мати чітко визначену візуалізацію на сторінці курсу.
Показано практичні завдання, які можуть складатися в умовах проходженні практики у дистанційному режимі,
та наведено приклади деяких завдань для студентів. Визначено, що поточний контроль результатів практичної підго-
товки здобувачів освіти за допомогою дистанційних технологій має здійснюватися шляхом оцінювання індивідуальних
завдань, із використанням дистанційних технологій, а семестровий контроль результатів проходження практики
здобувачів освіти – у дистанційній формі за допомогою інструментів синхронної чи асинхронної комунікації, зокрема
систем проведення відеоконференцій.
Наведено обов’язки керівників і методистів практики в умовах карантину й обов’язки студентів під час проход-
ження практики в умовах карантину.
Назва
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ” В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
1. Лист Міністерства освіти і науки від 14 травня 2020 р. No 1/9-249 “Щодо організації поточного, семестрового контролю та
атестації здобувачів освіти із застосуванням дистанційних технологій” : веб-сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-
organizaciyi-potochnogo-semestrovogo-ontrolyu-ta-atestaciyi-zdobuvachiv-osviti-iz-zastosuvannyam-distancijnih-tehnologij
(дата звернення: 03.11.2021).
2. Положення про організацію освітнього процесу у Хортицькій національній академії (зі змінами та доповненнями), оголо-
шено наказом ректора академії від 28 травня 2020 р. No 160 : веб-сайт. URL: https://khnnra.edu.ua/wp-content/uploads (дата
звернення: 03.11.2021).
3. Волкова С. С., Сергата Н. С., Сергатий М. О. Методичні рекомендації щодо організації та проведення ознайомчої прак-
тики. Запоріжжя, 2021. 22 с.
Видавець:
Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи
Ключові слова:
педагогічна практика, підготовка фахівців, фізична культура і спорт, заклади вищої освіти, дис- танційні технології, індивідуальні завдання