Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ І ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ І ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ
Важливими складовими Державного стандарту базової і пов-
ної середньої освіти (2011 р.) є пов’язані та доволі близькі освітні
галузі «Математика» та «Природознавство» як обов’язкові складові
загальної культури. Найпершим завданням освітньої галузі «Мате-
матика» вказано «... розкриття ролі та можливостей математики
в пізнанні та описанні реальних процесів і явищ дійсності, забезпе-
чення усвідомлення математики як універсальної мови природни-
чих наук та органічної складової загальної людської культури» [31],
що є, по суті, предметом іншої освітньої галузі – «Природознавство».
Відповідно, метою освітньої галузі «Природознавство» визна-
чено формування в учнів природничо-наукової компетентності як
базової та відповідних предметних компетентностей як обов’яз-
кової складової загальної культури особистості й розвитку її твор-
чого потенціалу [31].
Назва
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ І ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ
Павленко, А. І. Проблеми якості сучасної шкільної природничо-математичної освіти теоретичні підходи і дидактичні технології вирішення : монографія / А.І. Павленко // Запоріжжя : Статус, 2017. — 112 с. — (Наукова книга).