У статті проаналізовано дисципліни в освітніх програмах навчання в бакалавраті та магістратурі в закладах вищої освіти Росії, Казахстану, США, Великобританії, Австралії, Канади з метою дослідження зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх логопедів в закладах вищої освіти зазначених країн щодо застосування адаптованих фізичних вправ. Проведений аналіз не виявив окремої навчальної дисципліни щодо застосування адаптованих фізичних вправ у підготовці майбутніх логопедів; проведений аналіз освітніх програм стане підгрунтям для формування змісту окремої навчальної дисципліни та формування змісту дисциплін, орієнтованих на застосування адаптованих фізичних вправ майбутніми логопедами в майбутній професійній діяльності, накопичення досвіду та можливості майбутнього пропонування цього досвіду для підвищення якості професійної підготовки майбутніх логопедів.
Назва
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ АДАПТОВАНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД