Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПОГЛЯД ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПОГЛЯД ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ
У статті проаналізовано актуальні питання професійної підготовки психологів у вищих навчаль-
них закладах у контексті формування в них професіоналізму за вимог третього тисячоліття. Розкрито
авторське бачення педагогічного процесу, спрямованого на формування професіоналізму в майбутніх
психологів.
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПОГЛЯД ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ