Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
У статті здійснено теоретичне аналізування, спрямоване на
окреслення психолого-педагогічних особливостей формування мовленнєвої
активності у дітей з розладами аутичного спектру старшого дошкільного віку.
Підкреслюється, що результативність процесу адаптації та соціалізації
аутичних дітей, насамперед, пов'язана з їх інтеграцією в соціум та
функціонуванням в ньому як повноправного суб'єкта спілкування та взаємодії.
Враховуючи, що головною особливістю дітей з розладами аутичного спектру є
порушення спілкування з оточуючим світом, актуалізується необхідність
формування та розвитку у них комунікативних навичок, що є одним із
провідних напрямів психолого-педагогічної корекції. Визначено наявність у
сучасній науковій літературі спроб пошуку детермінант психічного прояву у
дітей з розладами аутичного спектру у вивченні таких важливих сфер
поведінки, як: суспільні відносини; вербальні та невербальні комунікації;
форми інтересів та потреб, втілені в настирливих, циклічних або ж
стандартних та стереотипних формах поведінки.
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Бочелюк, В. Й. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої активності у дітей з розладами аутичного спектру старшого дошкільного віку/ В. Й. Бочелюк, М. С. Панов, І. О. Жадленко // Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина». - 2022.- № 1(6). - С. 429-440.
Видавець:
Видавнича група «Наукові перспективи»
Ключові слова:
мовленнєва активність, старший дошкільний вік, розлади аутичного спектру