Зміни, що відбуваються в Україні, не можуть залишити поза увагою
освітню систему, зокрема вищу школу, яка зіткнулася з низкою труднощів,
пов’язаних з суперечностями між вимогами, що пред’являються до вищих
навчальних закладів і реальної професійної діяльності; орієнтацією на
високий рівень підготовки фахівців і рівнем опорних знань студентів;
посиленням вимог до самостійної навчальної роботи студентів і недоліком
у них знань і умінь з організації самостійної пізнавальної діяльності;
репродуктивним характером системи освіти; стереотипною побудовою
освітнього процесу тощо [5].
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
1. Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии / пер. с
англ. А. Боковикова. Москва : Академический проект, 2007. 240 с.
2. Акмеологический мониторинг личностно-профессионального
развития студентов в образовательной системе техникум-вуз /
В. А. Бурштейн, В. В. Палагин, С. А. Коробов, В. Н. Софьина,
Д. А. Хлыстунов. Современное образование: содержание, технологии,
качество : материалы VIII Международной научно-методической
конференции, 18 апреля 2012 г. Санкт-Петербург : СПБГЭУ «ЛЭТИ».
3. Аллахвердов В. М. Опыт теоретической психологии. Санкт-
Петербург, 2015. 235 с.
4. Ангеловский А. А. Профессиональная компетентность как
необходимое условие профессионализма (психолого-акмеологический
анализ). Актуальные вопросы современной педагогики : материалы
междунар. науч. конф. (г. Уфа, июнь 2011 г.). Уфа : Лето, 2011. С. 7-13.
5. Андрущенко В. Основні характеристики європейської вищої
освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. П.
Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний
часопис. – 2010. – No 4. С. 5-16
Видавець:
Психолого-педагогічні умови розвитку особистості в освітньо- реабілітаційному просторі : монографія