-
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
- Back
Метадані
Опис
Проаналізовано психолого-акмеологічні чинники особистісного станов-
лення в системі ЗВО. Розкрито психолого-педагогічні умови розвитку особис-
тості підлітка з обмеженими можливостями здоров’я та особистісний розвиток
у системі психологічної реабілітації. Визначено соціально-психологічні осно-
ви управління та психологічні особливості розвитку навчально-реабілітаційної
академії як освітньої організації. Виділено теоретико-методологічні засади до-
слідження психологічної підготовки керівників навчально-реабілітаційних за-
кладів до взаємодії із психологічною службою.
Особливу увагу приділено психологічним особливостям впровадження
системного підходу та психологічній готовності суб’єктів освітньої діяльності
до участі в управлінні інноваційними процесами в навчально-реабілітаційній
академії.
Для студентів, магістрів, аспірантів та викладачів закладів вищої освіти,
керівників та педагогів навчально-реабілітаційних закладів, широкого кола
читачів.
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Ресурси за видами документів
Ресурси за розділами
Дата публікації:
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу):
Бібліографічний опис:
1. Андреєва М. О. Формування толерантності учнів початкової шко-
ли в інклюзивному навчальному закладі. Проблеми сучасної педагогічної
освіти. Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. Крим. гуманітар. ун-т. Ялта,
2013. Вип. 39. С. 36−41.
2. Бабаніна С. Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливи-
ми освітніми потребами. Сучас. шк. України. 2012. No 12. С. 54−57.
3. Бажанова Л. Розуміти і підтримувати. Тренінгове заняття для пе-
дагогів інклюзивної освіти. Соц. педагог. 2012. No 6. С. 29−38.
4. Бамбуза А. Досвід відносин у соціумі. Адаптація дітей з особли-
вими освітніми потребами в класних колективах загальноосвітніх шкіл.
Програма занять. Соц. педагог. 2017. No 7. С. 34−43.
5. Бистрова Ю. О. Модель комплексного забезпечення соціалізації
дітей з психофізичними порушеннями в умовах експериментально-
освітнього округу інклюзивного навчання. Наук. часоп. НПУ
ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія.
2014. Вип. 26. С. 290−293.
6. Бочелюк В. Й., Турубарова А. В. Психологія людини з обмежени-
ми можливостями: навч. посібник для ВНЗ. Київ: Центр учб. літ., 2011.
С. 167−245.
7. Волошин О. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами.
Психологічна готовність педагогів. Психолог. 2015. No 7/8. С. 74−76.
8. Гаяш О. В. Співпраця фахівців у інклюзивному навчанні як необ-
хідна передумова забезпечення корекційної спрямованості педагогічної
роботи. Акт. проблеми навчання та виховання людей з особливими потре-
бами: зб. наук. пр. Відкрит. міжнар. ун-т розвитку людини «Україна»; Ін-т
вищ. освіти НАПН України; Ін-т спец. пед. НАПН України. К., 2015. No 12.
С. 99−113.
9. Дегтяренко Т. М. Професійно-орієнтована стратегія: підготовка
фахівців до управління корекційно-реабілітаційним процесом. Корекційно-
реабілітаційна діяльність: стратегія управління: монографія. Суми: Унів.
кн., 2016. С. 270−352.
10. Дивнич Л. Соціалізація дитини з особливими потребами. Соц. пе-
дагог. 2016. No 2. С. 34−37.
11. Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентніс-
ного підходу в сучасній інклюзивній освіті. Рід. шк. 2013. No 11. С. 77−80.
12. Кулик Н. Інклюзивна освіта: поспішати треба повільно. Найваж-
ливішим компонентом інтеграційних процесів має стати соціаліза-
ція. Освіта України. 2012. 14 трав. (No 19/20). С. 10.
13. Левицька В. І. Особливості соціалізації учнів із особливими пот-
ребами на уроках трудового навчання. Дитина з особливими потребами.
2017. No 6. С. 5−8.
14. Лісовецька І. Психологічна готовність педагогів до роботи з ді-
тьми, які мають особливі освітні потреби: заняття з елементами тренінгу.
Соц. педагог. 2014. No 7. С. 27−31.
15. Мартинчук О. В. Компетентнісний підхід як концептуальна осно-
ва оновлення змісту підготовки майбутніх логопедів до роботи в умовах
інклюзивного навчання: наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19,
Корекц. педагогіка та спец. психологія. 2014. Вип. 26. С. 139−144.
16. Мельник Н. Програма соціалізації учнів із особливими освітніми
потребами. Психолог. 2017. No 9/10. С. 5−16.
17. Миськів Л. І. Принципи, завдання та функції інклюзивної освіти
як світової моделі соціалізації осіб з обмеженими можливостями. Європ.
перспективи. 2013. No 10. С. 66−70.
18. Муренець Л. С. Підвищення мотивації навчання дітей з особли-
вими освітніми потребами : наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова.
Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. 2014. Вип. 26.
С. 156−161.
19. Нечипоренко В. В. Розвиток інформаційної компетентності учнів
в умовах навчально-реабілітаційного закладу: Наук. зап. НПУ М. П. Дра-
гоманова. Серія: Пед. та іст. науки. 2012. Вип. 108. С. 154−159.
20. Носенко Ю. Хмарні технології у навчанні дітей з особливими по-
требами. Зарубіжний досвід. Сучас. шк. України. 2016. No 6. С. 24−27.
21. Поліщук О. П. Впровадження інклюзивної освіти: семінарпрак-
тикум для вчителів. Шк. психологу. Усе для роботи. 2015. No 1. С. 22−27.
22. Рассказова О. І. Інклюзивна освіта: діагностика соціальності уч-
нів: наук. зап. каф. педагогіки: зб. наук. пр. Харків. нац. ун-т
ім. В. Н. Каразіна. Харків, 2013. Вип. 31. С. 237−247.
23. Рассказова О. І. Організація уроків толерантності як умова розбу-
дови інклюзивної освіти в Україні. Дитина з особливими потребами. 2016.
No 3. С. 6−9.
24. Романенко О. В. Напрями роботи практичного психолога в сис-
темі інклюзивної освіти: зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту
Видавець:
Видавництво комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради