Проблема особливостей роботи психолога щодо формування комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату на сьогоднішні є досить актуальною.
Це спричинено, по-перше, різноманітністю захворювань особистості, які зумовлюють специфіку психофізичного розвитку особистості; по-друге – врахуванням психологом тих бурхливих психофізичних змін, які притаманні цьому віку; по-третє – специфікою роботи психолога, що висуває низку вимог до нього, тим самим звужує коло спеціалістів і накопичення практичного досвіду в цілому.
Назва
Специфіка роботи психолога щодо формування комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату
Турубарова, А. В. Специфіка роботи психолога щодо формування комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату / А. В. Турубарова // Психологія розвитку особистості в системі сучасної фахової підготовки : монографія / за ред. В. В. Зарицької. – Запоріжжя : КПУ, 2017. – С. 207–226.
Видавець:
Класичний приватний університет
Ключові слова:
специфіка роботи психолога, підлітки із порушеннями опорно-рухового апарату