Статтю присвячено дослідженню проблеми формування готовності майбутніх соціальних пра-
цівників до професійного самовдосконалення з метою, задоволення актуальної потреби, підготовки
фахівців високого рівня кваліфікації для соціальної сфери, що є особливо актуальним в сучасних умо-
вах змін суспільства та життєдіяльності людини. Проаналізовано стан розробленості проблеми
формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійного самовдосконалення.
Визначено особливості здійснення практичної підготовки фахівців для соціальної сфери. Виявлено,
що важливою умовою підготовки конкурентоспроможного фахівця є необхідність підготовки його
згідно з вимогами, що відповідають міжнародним кваліфікаційним стандартам. Зазначено, що про-
фесійно-особистісний розвиток, здатність людини до самовдосконалення, є тим фундаментом, на
якому будуються адаптивні функції особистості у професійній діяльності. З’ясовано сутність фено-
мена готовності майбутніх фахівців до професійного самовдосконалення. Для створення цілісного
уявлення про ефективність освітнього процесу зазначено педагогічні умови, що забезпечують фор-
мування готовності до професійного самовдосконалення
Назва
СТАН СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Дудікова Л.В. Формування готовності до про-
фесійного самовдосконалення у майбутніх
лікарів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04.
Вінниця, 2011. 230 с.
2. Дудікова Л.В. Формування готовності до про-
фесійного самовдосконалення у майбутніх
лікарів : автореф. дис. ... канд. пед. наук :
13.00.04. Вінниця. 2011. 22 с.
3. Затворнюк О.М. Формування у майбутніх психо-
логів готовності до професійного самовдоскона-
лення : дис. ... канд. пед. Наук : 13.00.04. Нац.
пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. Київ, 2016. 310 с.
Видавець:
Класичний приватний університет Свідоцтво Міністерства юстиції України про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації Серія КВ No 15844-4316Р від 16.10.2009 р
Ключові слова:
самовдосконалення, професійне самовдосконалення, професійний розвиток особистості, готовність до професійного самовдосконалення, підготовка майбутнього соціального працівника