Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > Структура готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ у професійній діяльності
Структура готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ у професійній діяльності
Статтю присвячено дослідженню структури готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ у професійній
діяльності. Автором надано різні погляди вчених на тлумачення понять
«готовність», «готовність до професійної діяльності», «готовність до
педагогічної діяльності», «готовність спеціального (корекційного)
педагога до професійної діяльності». У статті диференційовано поняття
«професійна готовність», «професійна придатність», «готовність до
професійної діяльності».
Назва
Структура готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ у професійній діяльності
Горшкова, Г. В. Структура готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ у професійній діяльності / Г. В. Горшкова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. – 2020. – № 1. – С. 106–112. – DOI: https://doi.org/10.26661/2522-4360-2020-1-17.
Видавець:
Запорізький національний університет
Ключові слова:
адаптовані фізичні вправи, вчителі-логопеди, навчальна дисципліна, професійна діяльність, форма, метод, засіб, формування готовності майбутніх учителів-логопедів
Горшкова Г. Структура готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ у професійній діяльності