У статті розкриваються окремі аспекти інклюзивного навчання
осіб із аутичним спектром порушень. Підкреслено, що входження дитини у
навчальне середовище є сильним аверсивним стимулом, необхідним є
забезпечення поступової інтеграції школяра в групу дітей та врахування
індивідуальних властивостей дитини. Описано головні труднощі включення
дітей з аутизмом у клас масової школи. Зауважено, що діапазон поведінкових та
інших порушень у дітей з розладами аутичного спектру досить широкий, що є
важливим напрямом при професійному втручанні з боку педагога-психолога.
Психолого-педагогічний супровід розглядається як складний процес взаємодії
супроводжуючого та супроводжуваного, результатом якого є прогрес у
розвитку дитини. Виокремлено та розкрито сутність принципів, які є головними
в системі інклюзивної освіти та врахування яких є необхідною умовою для
побудови ефективного комплексного психолого-педагогічного супроводу дітей
з розладами аутичного спектру.
Назва
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Бочелюк, В. Й. Теоретичні засади комлексного психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в умовах інклюзивного навчання / В. Й. Бочелюк, М. С. Панов, Л. В. Анісімова // Перспективи та інновації науки. - 2022. - № 2(7). - С. 800-810.
Видавець:
Журнал «Перспективи та інновації науки»
Ключові слова:
психолого-педагогічний супровід, аутизм, інклюзивне навчання, розвиток, діти з обмеженими можливостями