Технологія Floortime терапії лише нещодавно почала використовуватися
в Україні та поступово набуває все більшої популярності. Модель розвитку,
індивідуальних відмінностей і та відносин (DIR/Floortime) – це основа, яка
допомагає клініцистам, батькам та вихователям проводити комплексну
оцінку та розробляти психокореційну програму з урахуванням унікальних
проблем і сильних сторін дітей з розладами аутичного спектру (РАС) та
іншими проблемами розвитку. Завдання моделі DIR/Floortime – створити
здорову основу для соціальних, емоційних та інтелектуальних можливостей,
а не зосереджуватися виключно на навичках та ізольованій поведінці.
Частина D (Developmental/Розвивальна) Моделі описує будівельні блоки
цього фундаменту та включає допомогу дітям розвивати здатність
саморегуляції, комунікації з іншими, вміння ініціювати та реагувати на всі
види спілкування, починаючи з жестів на основі емоційних і соціальних
афектів, брати участь у спільному вирішенні соціальних проблем і
цілеспрямованій поведінці, що включає безперервний потік взаємодій,
вміння говорити про свої потреби, творчо мислити та грати, а також логічно
будувати містки між ідеями, засвоювати способи більш високого рівня
мислення. Ці здібності розвитку мають важливе значення для спонтанних та
емпатійних стосунків, а також для оволодіння дітьми академічними
навичками.
Назва
ТЕХНОЛОГІЯ FLOORTIME ТЕРАПІЇ У ПСИХОКОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТОРУ
Турубарова, А. В. Технологія FLOORTIME терапії у психокорекційній роботі з дітьми із порушеннями аутистичного спектору / А. В. Турубарова // Тиждень науки - 2022 [Електронний ресурс] : Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 18–22 квітня 2022 р .- Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. С. 1642-1644. – 1 електрон. опт. диск (DVD-ROM); 12 см. – Назва з тит. екрана.