Висвітлено теоретико-методологічні основи та практичний
інструментарій застосування інформаційних технологій у туристичному бізнесі.
Визначено роль і місце інформаційних технологій у менеджменті і маркетингу
туристичних підприємств. Описані основні заходи щодо створення діючої
системи використання різноманітних видів інформаційних технологій у
туризмі.
Назва
ІННОВАЦІЙНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Галиновский А. Попытка количественной оценки эффективности
автоматизации [Електронний ресурс] / Александр Галиновский. – Режим
доступу: http://megatec.ru/?m=169. 215.
2. Зайцева Н. А. Менеджмент в социальном сервисе и туризме: учебник [для
студентов вузов] / Н. А. Зайцева. – М.: Издательский центр «Академия»,
2003. – 281 с., с. 13.
3. Изотова М. А. Инновации в социокультурном сервисе и туризме: научно-
популярное издание / М. А. Изотова, Ю. А. Матюхина. – М.: Советский
спорт, 2006. – 224 с.
4. Калачанов В. Д. Экономическая эффективность внедрения
информационных технологий: учеб. пособ. / В. Д. Калачанов, Л. И. Кобко. –
М.: МАИ, – 2006. – 180 с.
5. Квартальнов В. А. Менеджмент туризма: Экономика туризма : учебник /
Валерий Александрович Квартальнов. – М.: Финансы и статистика, 2002. –
320 с.
6. Новіков В. С. Інновації в туризмі: навч. посібник для студ. вищ. навч.
закладів / В. С. Новіков. – М.: Видавничий центр «Академія», 2007. – 208 с.
Ключові слова:
Інновації, інформаційні технології, конкуренція, розвиток, туристична галузь, туристичні послуги