Шановні колеги!
Одним із центральних пріоритетів удосконалення вітчизняної
освіти в контексті цивілізаційних викликів ХХІ століття є
забезпечення її компетентнісної спрямованості, реалізація
інноваційного потенціалу навчальних закладів щодо розвитку
життєвої компетентності підростаючого покоління. Впровадження
Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021
року вимагає подолання певного розриву між роботою навчальних
закладів та сучасним соціокультурним життям, яке стрімко
розвивається в контексті тенденцій глобалізації, інформатизації,
розвитку нових технологій, зростання динаміки суспільних процесів
тощо. В нових соціокультурних умовах заклади освіти мають
піднятися над суто ЗУНівською парадигмою, спрямувати навчально-
виховний процес на підготовку життєво компетентних випускників,
здатних інтегруватися в суспільство, успішно виконувати свої
громадянські та професійні обов’язки, творчо проектувати і
здійснювати власне життя.
Назва
V РЕГІОНАЛЬНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ВИМІР СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»