Одним із центральних пріоритетів удосконалення вітчизняної освіти в контексті цивілізаційних викликів ХХІ століття є забезпечення її компетентнісної спрямованості, реалізація інноваційного потенціалу навчальних закладів щодо розвитку життєвої компетентності підростаючого покоління. Впровадження Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року вимагає подолання певного розриву між роботою навчальних закладів та сучасним соціокультурним життям, яке стрімко розвивається в контексті тенденцій глобалізації, інформатизації, розвитку нових технологій, зростання динаміки суспільних процесів тощо. В нових соціокультурних умовах заклади освіти мають піднятися над суто ЗУНівською парадигмою, спрямувати навчально-виховний процес на підготовку життєво компетентних випускників, здатних інтегруватися в суспільство, успішно виконувати свої громадянські та професійні обов’язки, творчо проектувати і здійснювати власне життя.
Назва
V РЕГІОНАЛЬНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ВИМІР СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»
Компетентнісний вимір сучасної освіти: теорія і практика : збірник тез V регіональної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 19 травня 2017 р.) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Вид-во Хортицької національної академії, 2017. – 280 с.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
науково-практична конференція, Хортицька національна академія