Формування впливу високих технологій та web-дизайну на принципи фірмового стилю
дозволило окреслити основні механізми, задіяні при розробці логотипу, візуальна мова якого відповідає на
виклики інформаційного суспільства і глобалізації. Автором розкрито сутність поняття «адаптивний
дизайн», розглянуто суттєві ознаки принципів адаптивного дизайну, проаналізовано складники впливу
адаптивного дизайну на процес створення логотипу (на прикладі емблем вищих навчальних закладів).
Назва
АДАПТИВНИЙ ДИЗАЙН ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ВІЗУАЛЬНОЇ МОВИ ЛОГОТИПУ
1. Березко О., Жежнич П., Зуб Х., Ковалик Л. Актуалізація концепції веб-сайту Львівської політехніки:
адаптивний дизайн та розподілене управління інформаційним наповненням. Вісник Національного університету
«Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. Львів :
Видавництво Львівської політехніки, 2017. Вип. 879. С. 3–10.
2. Звягінцев О. С. Актуальні питання адаптивного web-дизайну. Сучасність, наука, час. Взаємодія та
взаємовплив : електрон. наук. фахове вид. 2013. No 18. URL: http://int-konf.org/uk/2013/suchasnist-nauka-chas-
vzaemodiya-ta-vzaemovpliv-18-20-11-2013-r/613-zvyagintsev-o-s-aktualni-pitannya-adaptivnogo-web-dizajnu.
3. Marcotte I. Responsive web design. New York, 2014. Second Ed. P. 2–13. URL: https://www.reprosol.be/sites/reprosol.beta.the-aim.be/files/responsive-webdesign(ethan-marcotte).pdf.
Видавець:
«ХОРТИЦЬКА НАЦІОНАЛЬНА НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНА АКАДЕМІЯ