В статті проведено теоретичний аналіз основних складових
здоров’язберігаючих технологій, що є фундаментальними при організації
навчально-виховного процесу в закладах освіти. Розкриті особливості здорового
способу життя і вплив його компонентів на повсякденне життя студента.
Акцентовано увагу на використанні технологій збереження здоров'я. Розглянуто
чинники стану здоров'я і роботу з пропаганди здорового способу життя. Визначено
умови формування здорового способу життя та готовність до реалізації діяльності
по збереженню здоров'я. Дано форми і напрямки здорового способу життя як
фактори впливу для збереження здоров'я майбутніх фахівців. Для визначення
розвитку здоров'язберігаючих технологій у Хортицькій національній академії було
проведене анкетування серед студентів та надані необхідні рекомендації щодо
здорового засобу життя студентської молоді.
Назва
Здоров’язберігаючі технології та складові здорового способу життя студентів у закладах освіти
1. Видюк А.П. Формирование культуры здоровья в образовательных
программах: Матеріали всеукр. наук.-метод. конференції [«Здоров’я та освіта:
проблеми та перспективи» / Гол.ред. А.Г.Рибковський]. Донецьк, 2000. С.18–20.
2. Вознюк Т.Г. Менеджмент навчально-виховного процесу. Київ, 2002.128 с.
3. Ковалько В.И. Здоровьесберегающие технологии: школьник, студент и
компьютер.Москва, 2007. 304 с.
4. Дубогай О.Д. Фізкультура як складова здоров’я та успішного навчання
дитини. Київ, 2006. 128 с.
5. Ващенко О. Готовність вчителя до використання здоров’язбережувальних
технологій у навчально-виховному процесі. Здоров’я та фізична культура. Київ,
2006. No8. С.6–10.
6. Волкова С.С. Здоров`я школярів – взаємодія лікарів, педагогів, психологів.
Практика управління закладом освіти. Харків, 2009. No 12. С.5–12.
7. Волкова І.В. Становлення шкіл сприяння здоров′ю. Харків, 2007. 40с.
8. Денисенко Н. Формування здорового способу життя учнів шкіл-інтернатів:
(теоретичний аспект). Дефектологія. Київ, 2008. No 1. С.22–25
9. Гримблат С.О. Здоровьесберегающие технологии в подготовке специалистов:
Учебно-методическое пособие. Харьков, 2005. 184 с.
10. Сергієнко В. Запровадження в навчальний процес моделі Школи культури
здоров`я. Практика управління закладом освіти. Київ, 2009. No12. С.23
Видавець:
Класичний приватний університет
Ключові слова:
студенти, здоровий спосіб життя, здоров’язбереження, зміцнення здоров’я, фізична культура і спорт