У статті актуалізується питання окреслення методологічних
засад вивчення аутизму. Зазначено, що актуальність розробки питань,
пов’язаних з розладами аутичного спектру є темою пильної уваги багатьох
науковців, адже актуальність цієї проблематики визначається помітно
збільшеною кількістю дітей з особливостями психічного розвитку загалом і з
розладами аутистичного спектра, зокрема. Наголошено, що окреслення
методологічних засад вивчення аутизму як самостійного порушення розвитку є
актуальним, оскільки досі залишається невирішеною низка питань у галузі
діагностики, корекції тощо. Визначено, що на сьогодні відсутній комплексний
підхід до розгляду та представлення методологічних засад вивчення аутизму як
самостійного порушення розвитку
Назва
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ АУТИЗМУ ЯК САМОСТІЙНОГО ПОРУШЕННЯ РОЗВИТКУ
Бочелюк, В. Й. Методологічні засади вивчення аутизму як самостійного порушення розвитку/ В. Й. Бочелюк, М. С. Панов, Л. В. Спицька // Перспективи та інновації науки. - 2022. - № 10(15). - С. 425-435.
Видавець:
Журнал «Перспективи та інновації науки»
Ключові слова:
методологічні основи, аутизм, порушення розвитку, діти з обмеженими можливостями, діагностика, психокорекція