Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ЇХНЬОГО РОЗВИТКУ
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ЇХНЬОГО РОЗВИТКУ
У оглядовій статті досліджена вертикальна структура державних реабілітаційно-освітніх
установ з позиції надання ними реабілітаційних та освітніх послуг дітям із синдромом Дауна на всіх
вікових етапах їхнього розвитку. На основі детального аналізу психомоторного профілю дітей з
синдромом Дауна та виділення сильних і слабких сторін їхнього розвитку представлено авторське
бачення щодо особливостей організації психолого-педагогічного супроводу дітей різного віку
окресленої категорії у процесі корекційно-розвиткової роботи.
Назва
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ЇХНЬОГО РОЗВИТКУ
Бондар В. І. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен. Рідна школа. ғ 3. Київ, 2011.
С. 10–14.
Гаяш О. В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з
інклюзивним навчанням : метод. рекомендації. Ужгород : інформаційно-видавничий центр
ЗІППО, 2014. 108 с.
Ковтун Р. А. Психологічні особливості проявів комунікативних здібностей дітей 6-11 років із синдромом
Дауна : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08. Запоріжжя, 2011. 16 с.
Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному
середовищі: навчально-методичний посібник. Харків : Вид-во «Ранок», 2019. 304 с.
Кукуруза Г., Кирилова О., Кашіна-Ярмак В., Ковтун О. Медико-психологічний супровід дітей раннього
віку з синдромом Дауна : метод. рекомендації. Харків : НАМН України, 2014. 45 с.
Максименко О. А., Кубіцький С. О. Соціально-педагогічна робота з дітьми з синдромом Дауна в
закладах дошкільної освіти. Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія,
філософія». ғ 291. Київ, 2018. С. 174–178.
Миронова С. П. Педагогіка інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник. Кам‟янець-Подільський
: Кам‟янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. 164 с.
Нечипоренко В. В., Ястребова В. Я. Розвиток професійної готовності менеджерів освіти до системної
організації інклюзивного навчання у Новій українській школі. Науковий журнал Хортицької
національної академії. Scientific Journal of Khortytsia National Academy. (Серія: Педагогіка.
Соціальна робота) : наук. журн. / [редкол. : В. В. Нечипоренко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя :
Вид-во комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна
академія» Запорізької обласної ради, 2019. Вип. 1(1). С. 104–122. DOI: https://doi.org/10.51706/
2707-3076-2019-1-12
Пахомова Н. Г. Методичні основи формування невербальної комунікації у дітей дошкільного віку із
синдромом Дауна. Сучасні проблеми логопедії та реабілітації. Суми, 2019. С. 91–94.
Видавець:
Науковий журнал Хортицької національної академії Серія: Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2(5)
Ключові слова:
синдром Дауна, корекційно-розвитковий процес, особливості психофізичного розвитку, спеціальна освіта, інклюзивна освіта, раннє втручання