Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > Особливості організації корекційно-розвиткового процесу для дітей з синдромом Дауна на різних вікових етапах їхнього розвитку
Особливості організації корекційно-розвиткового процесу для дітей з синдромом Дауна на різних вікових етапах їхнього розвитку
У оглядовій статті досліджена вертикальна структура державних реабілітаційно-освітніх установ з позиції надання ними реабілітаційних та освітніх послуг дітям із синдромом Дауна на всіх вікових етапах їхнього розвитку. На основі детального аналізу психомоторного профілю дітей з синдромом Дауна та виділення сильних і слабких сторін їхнього розвитку представлено авторське бачення щодо особливостей організації психолого-педагогічного супроводу дітей різного віку окресленої категорії у процесі корекційно-розвиткової роботи.
Назва
Особливості організації корекційно-розвиткового процесу для дітей з синдромом Дауна на різних вікових етапах їхнього розвитку
Саєнко, Т. А. Особливості організації корекційно-розвиткового процесу для дітей з синдромом Дауна на різних вікових етапах їхнього розвитку / Тетяна Андріївна Саєнко // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. — 2021. — Вип. 2 (5). — С. 154—161.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
синдром Дауна, корекційно-розвитковий процес, особливості психофізичного розвитку, спеціальна освіта, інклюзивна освіта, раннє втручання