Опис
Актуальність зазначеної проблеми полягає в тому, що у підлітковому віці самооцінка стає
потужним регулятором поведінки, коригуючи її відповідно до прийнятих норм, правил
поведінки, цінностей. Самооцінка формує рівень домагань, впливає на вибір професії, на
своєчасне входження в соціальний простір, стосунки з іншими людьми, є передумовою до
успішного самовиховання і саморозвитку особистості.
Вивченням самооцінки підлітків із церебральним паралічем займалися такі вчені, як
І. Аршава, М. Вагіна, Ю. Дерев’янко, Т. Добровольська, В. Корнієнко, І. Мамайчук,
О. Муравйова, Л. Шипіцина, А. Шишківська, А. Фінгерт, Н. Фінкель та ін.