Прийоми створення логотопів (на прикладі музичних коллективів України) Back Метадані НазваПрийоми створення логотопів (на прикладі музичних коллективів України)Ресурси за видами документівСтаттяРесурси за розділамиМатеріали партнерівДата публікації:2020Автори:Міхєєва Леся ВалеріївнаURI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу):https://repository.khnnra.edu.ua/wp-content/uploads/tainacan-items/10644/20595/Mihyeyeva-L.V.Prijomi-stvorennya-logotipiv.pdfВидавець:Харківська державна академія дизайну і мистецтв Mihyeyeva-L.V.Prijomi-stvorennya-logotipiv Завантажити Продовжити перегляд ОСОБЛИВОСТІ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЛОГОТИПІВ МУЗИЧНИХ КОЛЕКТИВІВ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ ELEMENTS OF VISUAL IDENTIFICATION IN BRAND PRESENTATION Back to items list