У статті на матеріалі соціологічних досліджень проаналізовано проблеми
соціальної мобільності випускників інтернатних закладів системи освіти. Соціальну
мобільність визначено як переміщення індивіда або групи в соціальному просторі зі
зміною статусу в межах загального процесу соціальної динаміки. Виділено різновиди
соціальної мобільності (економічну, професійну, інституційну, цивілізаційну,
модернізаційну), які характеризують її динаміку як багатовекторний процес. За ре-
зультатами емпіричних досліджень констатовано низьку міжпоколінну мобільність
випускників інтернатів на фоні високої суб’єктивної мобільності.
Назва
ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ
Гордієнко, Н. М. Проблеми соціальної мобільності випускників інтернатних закладів системи освіти / Н. М. Гордієнко // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2016. - Випуск 10. - С. 18 - 27.
Видавець:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова:
соціальна мобільність, міжпоколінна мобільність, суб’єктивна мобільність, випускники інтернатних закладів