У статті проаналізовано дисципліни в освітніх програмах навчання в бакалавраті та магістратурі в закладах вищої освіти Росії, Казахстану, США, Великобританії, Австралії, Канади з метою дослідження зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх логопедів в закладах вищої освіти зазначених країн щодо застосування адаптованих фізичних вправ. Проведений аналіз не виявив окремої навчальної дисципліни щодо застосування адаптованих фізичних вправ у підготовці майбутніх логопедів; проведений аналіз освітніх програм стане підгрунтям для формування змісту окремої навчальної дисципліни та формування змісту дисциплін, орієнтованих на застосування адаптованих фізичних вправ майбутніми логопедами в майбутній професійній діяльності, накопичення досвіду та можливості майбутнього пропонування цього досвіду для підвищення якості професійної підготовки майбутніх логопедів.
Назва
Професійна підготовка майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід
Горшкова, Г. В. Професійна підготовка майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. В. Горшкова // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2019. – № 1–2 (64–65). – С. 113–119. – DOI: 10.28925/2078-1687.2019.1-2.113119.
Видавець:
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка