Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
У статті здійснено теоретичне аналізування, спрямоване на
окреслення психолого-педагогічних особливостей формування мовленнєвої
активності у дітей з розладами аутичного спектру старшого дошкільного віку.
Підкреслюється, що результативність процесу адаптації та соціалізації
аутичних дітей, насамперед, пов'язана з їх інтеграцією в соціум та
функціонуванням в ньому як повноправного суб'єкта спілкування та взаємодії.
Враховуючи, що головною особливістю дітей з розладами аутичного спектру є
порушення спілкування з оточуючим світом, актуалізується необхідність
формування та розвитку у них комунікативних навичок, що є одним із
провідних напрямів психолого-педагогічної корекції.
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Бочелюк, В. Й. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої активності у дітей з розладами аутичного спектру старшого дошкільного віку / В. Й. Бочелюк, М. С. Панов, І. О. Жадленко // Перспективи та інновації науки. - 2022. - № 6. - С.429-439.
Видавець:
Журнал «Перспективи та інновації науки»
Ключові слова:
мовленнєва активність, старший дошкільний вік, розлади аутичного спектру